Är det redan vinter? Det var ju sommar nyss! Vart har hösten tagit vägen? Tänk, snart är det vår!

Gud, jag känner mig verkligen dålig på det här med bloggandet :| Men efter att jag spenerat i princip halva mitt lov i ett litet "samhälle" utan internet så har jag blivit lite så här antidata nu... Det käns inte så lockande helt enkelt.

Imorgon är det nyårsafton och jag kan säga att jag hänger inte alls med i svängarna :o Jag tror jag fastnade i kurvan mellan augusti och september eller nåt. Japp, där är jag just nu käns det som :V
Som ni ser så citerade jag pappa Leif Olsson i "Mysteriet på greveholm" i min rubrik. Tyckte det passade in ganska bra... Åhh nu fick jag lite "Mysteriet på Greveholm"-abstinens känner jag :O Måste nog kolla på några avsnitt sen :V

Jamen nu har jag ju lyckats "klämma" fram ett någotlunda långt blogginlägg.
YAY på mig!

OCH, SÅ HÄR MYCKET SNÖ VILL JAG HA IMORGON! DET SKULLE SITTA FINT, GUD HÖR DU MIG?
14:e Januari 2007

image41

Kommentarer
Postat av: Clarii

Å vilken mysig bild!:D det är ju gult ju!:-O

fast det var fint:)

2008-01-01 @ 12:47:59
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: Kinko

Jag saknar dig Helda !!

2008-01-01 @ 12:59:27
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jaa det är ljuset clara :D
och jag saknar dig med kickan! :o vi måste ses! vi skulle ju ses! när kan du? :(

2008-01-01 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0