Vi är som flygande ballerinor, eller nåt..

Idag var det dans på gympan :D vi dansade samba och funkie funkie eller vad det nu var Linn kallade det. Älskar hennes kordination, helt underbar! I det stora hela var det linedance vi dansade och det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Vi var duktiga om jag får säga det själv!

Nu sitter jag hemma och ja, gissa vad jag gör... PLUGGAR!! Eller jag pluggar inte, jag försöker :V men som vanligt går det inte så bra. Men nu måste jag skärpa mig! Om jag ska hinna med nåt innan matchen måste jag sätta fart! För efter matchen blir det inget gjort kan jag lungt säga..
ÖNSKA MIG LYCKA TILL! (både till matchen och pluggandet tack!)

Tjing tjong luftballong!

( Kommenter gärna! : )

Kommentarer
Postat av: Moddan

Det ser ju bra ut det här, hoppas att det funkar med skolan idag med tanke på hur trött du var igår. Ikväll ska vi fira Kecke Boström ;)

2007-11-20 @ 07:28:40
URL: http://moddansgavel.blogspot.com
Postat av: linn

okej, jag kan vääääl kommentera då! :D

2007-11-20 @ 08:36:56
Postat av: Kickan :)

99 luftballongs ;)

2007-11-20 @ 13:46:57
Postat av: sandy

du va jätte bra på matchen :*

2007-11-20 @ 13:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0