Äntligen lite bloggning

Äntligen funkar blogg.se! Jag som velat blogga dom här senaste dagarna också kommer man inte in! Och nu har jag ju såklart glömt bort vad jag skulle skriva, så antagligen var det nåt oväsentligt 8) Men säkert något viktigt på samma gång :V Aja, here I am i alla fall.

Idag när jag gick ut med hunden på morgonen så var jag säker på att jag skulle frysa eftersom jag tog på mig min tunnaste jacka, men inte alls! När jag öppnade porten möttes jag typ av en chockvåg av värme. Det kanske var typ 10 grader eller nåt men det kändes som typ 30... nästan. Det var verkligen varmt och riktigt härligt, och det får mig att må så jävla bra! Tack för värmen, den behövdes. Man kan ju lugnt säga att april invigdes på ett bra sätt. Och just det, grattis på Fred och George som fyller år 1:a april. HIPP HIPP HURRA!


CONGRATS!!!
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Clarii

Jag vet, blogg.se har gormat jättemycket! Irri!
Här i Luleå finns det också lite vårkänslor! Även om ni har typ tjugo grader varmare!:D

2008-04-01 @ 19:26:06
Postat av: Emma

åh, jag tycker din blogg är så söt :') du med!

2008-04-01 @ 20:44:00
URL: http://emmapemmis.blogg.se
Postat av: sandy

grattiiiiss :D
och sommarkänslor ftw

2008-04-02 @ 17:09:35
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0