Trött och seg

Skola idag då, som vanligt skulle man kunna säga. Tänker inte prata någe mer om det för jag tror inte att det är så intressant. Efter skolan vandrade jag runt med Halda på stan en stund och efter det tog jag min gröna cykel och cyklade hem för att sedan jobba med mamsen på kubish. Det var ganska lugnt, så det gick bra. Man kommer in i rutinerna ganska snabbt. Ungefär halv åtta tod jag bussen in till stada för att möta upp min kära vän Långis. Vi och esteten (maylin) vandrade sedan iväg mot primero för att lyssna på Hasse-frasse när han skulle uppträda. Dom var verkligen skitduktiga! Speciellt Hans :D Och Långis började gråta, inte konstigt kan jag säga. "I can't help fallin in love with youuuuuu!" sjöng Hanselibans och kollade djupt in i hennes ögon :') Det var very sweet! Dom är så söta dom där filurerna.. Applåder säger jag bara, GRYMT!

Nu är jag allmänt trött och seg och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kan ju kanske inte gå och lägga mig än. Kan ju alltid fråga Lillstrumpan om han vill titta på en film, det skulle ju vara niceee. Orkar nog inget annat just nu, speciellt inte när det är jobb imorgon igen.

Imorgon kväll blir det i alla fall firning av Madde och Elin som fyllt år. Det blir nog trevligt, får vi se hur pepp jag är efter jobbet x) Ajaaaa, nu ska jag bestämma film! Hörs och förhoppningsvis inte störs!

Thailand -05
Take me back there, just take me anywhere!
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Vikitoria

ÅÅÅW han var så jävla duktig ! :')
HAN KNÄCKTE MIG!
Härlig stund att dela md dig helda

2008-04-20 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0