Just a few days...

100 dagar kvar till premiären av Harry Potter och halvblodsprinsen! Jag längtar som bara den, men avlider på samma gång när man tänker på hur mycket 100 dagar är. Speciellt när man går i skolan och dom kalla mörka månaderna närmar sig. Men jag kommer ju i alla fall ha något att se fram emot. Sexan är verkligen en av dom stora favoriterna! Nu hoppas jag bara att jag inte blir besviken när filmen släpps.. Men det tror jag inte, hur kan man bli besviken på Harry Potter? Den blir säkert skitbra, jag litar på hela teamet!

Ja nu har ni fått ännu ett nördigt inlägg, varsegod!
Nu väntar sängen och imorgon (eller idag rättare sagt) blir det HP-maraton.. Kan inte bli nördigare helt enkelt!
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: emmsi

kan inte bli bättre helt enkelt! :D <3

2008-08-13 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0