Back in business!

Hallå där! Nu när jag är lite mer sansad kanske jag kan få fram ett lite vettigare inlägg än det förra 8) Men som ni alla vet så är jag HP-nörd och den där trailern fick mig att näst intill ramla ihop och sen aldrig ta mig upp igen. Bara ca 106 dagar och en timma kvar tills filmen släpps nu, och gud som jag längtar! Jaja nog med Harry Potter...

Stugvistelsen kan jag sammanfatta lite kort... Mycket trevlig! Kort sa jag och kort blev det. I vilket fall så är det riktigt skönt att vara hemma nu. Känns som jag varit borta näst intill hela lovet så det ska bli skönt att bara slappa här hemma resten av lovet. Idag var första träningen för min del också. Kändes bra i knäet och hitills verkar det funka. Det är verkligen så himla skönt att vara tillbaka på träningarna igen. Det är nu man märker att man verkligen gillar den här sporten..


Och detta inlägg tänker jag avsluta med att berätta att jag saknar min lilla mupp otroligt mycket! Du har varit borta i fem dagar och jag har redan abstinens x) hur ska jag klara mig typ hundra tusen år till? Känns som det vara aslängesen vi sågs :') Hoppas du blir en riktig brownie där nere och att du hittar nån Kostas eller Panos åt mig som är riktigt het! Miss you hun!<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria the brownie

Naaaw :') Jag har saknat dig jättemycket. Jag hittade en costas om det är nåt att ha ? :D

2008-08-19 @ 01:35:49
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0