I watch the stars fade

Låg på ballkongen förut en stund och lyssnade på "Imogen Heep - Hide and Seek" och bara tänkte på sommaren. Allt som hänt och vad den medfört. Det har varit en bra sommar. Självklart har den haft sina motgångar, men jag tror att det behövdes. Som vanligt är det alltid nånting man inte hunnit med och som man önskade att man kunde få några extra dagar till, men det går ju så klart inte. En vecka kvar nu sen börjar allt igen. Jag är nöjd med sommaren 08. Den har varit rolig, spännande, fartfylld, varm (till och från) och under många tillfällen har jag känt mig riktigt lycklig. Och det är väl så det ska kännas. Nu när jag tänker på det kan jag inte förstå att det gått så fort, men jag vill inte tänka på det. Nu ska jag bara ta vara på den sista tiden och verkligen njuta av att det faktiskt fortfarande är sommar...
                                                                                                         Hp*

Kommentarer
Postat av: emma

åh, jag håller med!

2008-08-17 @ 14:46:06
Postat av: Sandy

Jag håller också verkligen med, my blossom! :')

2008-08-18 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0