To the capital

Tänkte bara ta ett sista farväl innan jag drar till Stockholmia! Jag, broder och Kickan drar till huvudstaden imorgon för att roa oss lite nu i slutet av sommarlovet. Shopping, Gröna Lund och lite god mat ska det väl förhoppningsvis bli. Tåget går 06:15 imorgon så jag känner att jag måste försöka gå och lägga mig i tid annars kommer jag aldrig orka kliva upp. Och om jag nu får nån ordning på svt.se så ska vi förhoppningsvis kunna se handbollen på tåget. Jag hoppas att det blir en rolig tripp med DP-gänget! Är tillbaka sent på onsdagkväll, då troligen inte lika stadig ekonomiskt :') Men huvudsaken är att vi har roligt, kosta vad det kosta vill! 8)

Ta hand om Sundsvall när vi är borta!
                                                                                                           *Hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0