Studiedag, we like

Studiedag idag vilket betyder ingen skola. Eller jo, det är ju tänkt att man ska studera hemma, vilket jag och linne faktiskt gör! Är hemma hos henne på storgatan och pluggar naturkunskap och vi har faktiskt kommit en bit på vägen. Nu står hon i duschen dock, och jag sitter ju här. Men vi är värda en paus. Snart blir det lunch, microvärmd pasta med skinsås, gott! Just det, tänkte faktiskt be er om en liten tjänst. Alla ni som läser min blogg får gärna läsa en annan blogg också. Jag och linnie har nämligen planerat att ta över världen och för att lyckas behöver vi er hjälp. Tryck på bilden eller klicka här. Ett litet klick är en stor insats!
Hp

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, tack Helda. Mitt tips är, rätt plats rätt tidpunkt, då hittar du det du vill. ;) sedan bör du ju gå på återkommande mode oftare, och röda korset. Jag kan ju lagret på R&K nu, så give it a try ;)

2008-12-07 @ 18:31:46
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0