HÄÄÄÄJ HÄÄÄÄJ!

HEJ mina små filurer! :D Jag dricker kaffe med grädde och det är väldigt gott! Lite varmt dock, men det funkar :V Ja då har ni fått lite onödig fakta också! Se vad duktig jag är på att skriva precis det ni vill höra! :D HÖHÖ
Okej vart tog grädden vägen? :O Jag måste ha mer. Tror att min kopp består av hälften grädde och hälften kaffe nu :O
Varför skriver jag det här? :'D
AJ! Jag blev precis träffad av en INTRESSEboll i ögat! Det här intresserar ju inte ens mig :')

Okej, till något intressantare! Snart bär det av till.... Lolls tror jag :D Vi ska träffas och tönta oss som vanligt. Fett nice!
Okej jag tror jag är lite flummig nu! :| ANDAS! Så, nu har jag samlat mig. Vart var jag? LOLLS! Dit ska vi ja, och jaa... Mer har jag inte att säga. Förutom att jag ps:at idag :V Gjorde mig en ny header, men jag tror inte att jag ska ha den.. Är inte direkt en "lägga-upp-bilder-på-mig-själv" person. Men ni kan få se den ändå... :D TJING PLING!

image77

Kommentarer
Postat av: Rickard

dän va cuul ;D

2008-02-03 @ 00:44:32
URL: http://mugglarnisse.blogg.se
Postat av: sandy

snygga jävel! :O :*

2008-02-03 @ 00:52:39
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Mildaa

haha vilken? headern? :D
och nej! DU ÄR MYCKET SNYGGARE MIN LILLA SÖTPUDDING :***

2008-02-03 @ 01:12:24
URL: http://www.mildaa.blogg.se
Postat av: emma

DU ÄR SÅ FIN!! :D:D

2008-02-03 @ 11:50:31
Postat av: VÄKTÅRIÅÅ

VAR HAR DU HITTAT DEN DÄRA OTROLIG SEXIGA, SPEXIGA OCH OTROLIG SNYGGA (NÄSTAN DREGEL) TRÖJAN ? OMG !!!!!!! :O:O

2008-02-06 @ 19:25:30
Postat av: VÄKTÅRIÅÅ

VAR HAR DU HITTAT DEN DÄRA OTROLIG SEXIGA, SPEXIGA OCH OTROLIG SNYGGA (NÄSTAN DREGEL) TRÖJAN ? OMG !!!!!!! :O:O

2008-02-06 @ 19:25:51
Postat av: Mildaa

den är homemade :D farmor har gjort den tror jag :D
ÄLSKAR DEN! :|

2008-02-06 @ 19:49:30
URL: http://www.mildaa.blogg.se
Postat av: Viktoria

MEN GUD VILKEN KREATIV PERSON! :O jag måste ochkså gå och sy nåt nu, hejhej :D

2008-02-06 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0