hej hej, hemskt mycket hej!

Mycket plugg just nu för tillfället, kanske en anledning till varför jag inte varit så bra på att uppdatera här. Eller så är det bara brist på... ja jag vet inte vad faktiskt. Vi skyller på plugget! Meeeeeen jag hann faktiskt avvara en timme åt Gossip girl. Kunde inte motstå det helt enkelt. Kan ju inte ägna mig åt pronomen och skit hela kvällen. Jag får verkligen inte in det, bara massa regler och sånt som inte vill finnas i mitt huvud just nu. Just nu är det  "I huvudet på Gynning" på min TV. Jag kan inte annat än att skratta. Carolina Gynning är ju bara för klockren. Men jag klarar inte av hennes röst. Hon skriker ju hela tiden! Och då menar jag verkligen skriker. Kan hon prata tyst någon gång? Jag tror inte det... Men det är ju bra att prata högt, då hörs man ju i alla fall. Jag kanske borde börja med det på tyskalektionerna så att ELG hör vad jag säger. Kanske blir det en liten förbättring nu när han införskaffat sig en hörapparat. Jag kan ju nämna att vår tyskalärare gått i pension för några år sen, sa han. Konstigt bara att han plötsligt undervisar oss i tyska(!?). Det förklarar ju i alla fall hörapparaten. Men Elg är rolig han också. Jag menar, det kan ju inte jämt vara en lekstuga på alla lektioner ;D Okej nu blev det ett  sånt där "you should have been there"-moment. Men aja, det får ni som inte var där leva med ;D
       Bye Byeeeeeee from.....trumvirvel......  Me myself and I!    

Kommentarer
Postat av: Bladet

JAG VAR DÄR :D

2008-02-12 @ 22:27:53
Postat av: Veronica

Du kan vara glad som har en rolig tyska lärare, jag hade en som kallades "svett åke" tror han hette Sten-Åke och han luktade inte hallon precis. Sen hade jag en som hette Olle oxå och på hans lektioner var det lika tyst som i kyrkan, hade säkert varit mer givande att vara i en kyrka och haft lektionerna då hade man iaf kunnat lyssnat på ekot :)Ha det bra och lycka till med att plugga pronomen

Kram Veronica

2008-02-13 @ 10:49:42
Postat av: clarii

åh,hata pronomen!:D

2008-02-13 @ 18:30:46
Postat av: sandy

du är så bra heldis! :O :*

2008-02-13 @ 20:17:04
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0