Ny design

Har gjort mig en ny design idag. Blev ganska nöjd faktiskt.. Lite sommrigt djungeltema så att säga :D Synd bara att jag själv inte kan se den! Här väller kommentarerna in (okej inte väller men nästan) om att jag har en fin design och så kan jag inte ens se den själv. Tur att dom flesta av mina *FaNz* kan se den i alla fall. Så ni som fortfarande ser min gamla design kan ju försöka se en lite mer grönare blogg framför er 8)

Idag bestämde jag mig för att plugga riktigt bra bara för att tränigen var inställd. Och vill ni veta en sak? Jag har inte pluggat ett skit. Där har ni sanningen, inte ett SKIT! Men, jag lever fortfarande verkar det som. Så att jag inte pluggar tror jag ingen dör av. (Det är bara jag som kommer få lite smått panik nästa vecka när jag upptäcker hur mycket jag ligger efter!) Och den där lilla parantesen kan vi låtsas om att jag inte skrev. Jag lever i nuet, det som kommer imorgon är ingen idé att grubbla över idag! WOHOO, jag har ett eget motto 8) Finurlig som vanligt..
Ajaa, TJING PLING!

// Me myself and I

Förresten..
hittade en bild på Lisas sko på min dator :o
HAHA COOLT 8)




Kommentarer
Postat av: sandy

jättejätte fint! nuförst kan jag själv se den på denna dator btw! Eländiga firefox :') du är bäst helda! :o tack för att du finnelinsi

2008-02-21 @ 22:51:31
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Leaf.

Var? När? Hur? Lider jag av minnesförlust?

2008-02-21 @ 23:48:51
Postat av: Blad

Och snyggig design :)

2008-02-21 @ 23:49:10
Postat av: kinko

Snygg design ! fin bild också som jag tagit , passar in värsta bra ;)

2008-02-22 @ 18:35:12
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: clarii

Till ett helt annat ämne! Bättre sent(jääättesent!) än aldrig! Här får du ditt 100-kommentarensdiplom!:D


(¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤¤¤¤DIPLOM¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤till¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤Milda! 100 kommentaren¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤på clarii.blogg.se¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)

(¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤)



Inte så fin, men jag gjorde vad jag kunde,hihi!:D

2008-02-22 @ 20:01:08
Postat av: Viktoria

det blev jättefin design helda :O
Var stolt, bilden passade perfekt till.
SCHNYGGISEN på bilden liksom satt som handen i handsken på din fina design också :)

2008-02-27 @ 09:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0