Rappoooooort

Blä blä blä. Här sitter jag och photoshopar  och bloggar när jag istället borde skriva på min überroliga rapport! Men, jag känner mig inte så laddad för det just nu! Däremot känner jag mig väldigt laddad för en kladdkaka! Mmm vad gott det skulle vara med en kladdis från citycafé i min mage nu.. Kanske går min dröm i uppfyllelse senare på dagen, för då blir det träff med Sandy och Lolls. Men först ska jag ta mig igenom resten av den här lektionen PLUS en låång tyskalektion med Elg, till halv fem! Uscha, ser jag inte framemot. Men, keep on fighting som jag brukar säga. Kanke ska jag börja rikta mina tankar mot cypern nu. Och då är det ingen resa jag planerar, utan min rapport. CYPERKONFLIKTEN! Buhuuuu, jag vill inte. Nej, nu ska jag ta mig i kragen! Vi hörs och störs!

// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: clarii

Kladdkaka är GOTT!:D Fin ny layout! Känns somrig=)

2008-02-21 @ 15:25:39
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: sandy

ajs fin header :*:o

2008-02-21 @ 19:31:11
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Emma

super duper fint! :*

2008-02-21 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0