Soliga dagar

Solen skiner och det ser riktigt gosigt varmt ut ute och vad gör jag, sitter här inne och pluggar. Vad är meningen med det egentligen? Känns så himla svårt att ta sig i kragen nu och göra klart det sista när det bara sprätter i benen för att lovet är så nära. Det är ju nu man borde ge det sista man har kvar, men av någon anledning så fungerar det aldrig. Självklart ska ju alla lärare lägga inlämningsdagen på samma datum också, man tackar! Jag känner för att cykla, men det blir kanske lite svårt när jag inte kan böja benet..

Jag har länge funderat på att "fixa till" mammas gamla cyklel. Men efter att den stått ute typ sju vintrar i rad så vet jag inte om det är värt det. Den har bara stått där bakom lekstugan och rostat bort, och vad har jag gjort? INGET. Så nu kanske det är för sent, den är antagligen på sin sista vers nu. Jag vet inte ens om jag vågar flytta på den, tänk om den ramlar ihop. Kanske är det bäst om den får stå kvar där och se vacker ut, för det gör den riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: sandy

Åh, den stod jag och suktade på i lördags åtaliga gånger måste jag säga! :V :D

2008-06-03 @ 09:49:07
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit snygg bild Helda :D:D:D:D

2008-06-03 @ 14:24:28
Postat av: Viktoria

För det första, FETT JÄVLA FIN BILD HELDA :O



För det andra, FIXA DEN ! jags ka pimpa svante i sommar med en ny ringklocka,tvätta honom och fixa mitt lyse på bakskärmen :D



GÖ DET MED MIG :D<3

2008-06-03 @ 15:49:56
Postat av: Helda

Jaa vi gör en makeover på våra cyklar! :D

asbra jue! :D < 3

2008-06-03 @ 18:38:56
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0