Detta inlägg är till dig Halda!

image106
Grattis min vän på myndighetsdagen! :D
Vi har så många minnen tillsammans och jag vill verkligen att det ska bli fler! Du är obeskrivlig Halda och jag känner att jag inte kan uttrycka mig på rätt sätt här. Jag tänker bara ge dig ett råd: ÄT INTE FÖR MYCKET TÅRTA! Mycket ska du äta, men kanske inte för mycket.. Du måste ju njuta också! ;) Ha en bra födelsedag min vän, önskar att jag var med dig nu! // Din Helda

You showed me how it feels, to feel the sky within my reach
And I always will remember all the strength you gave to me
Your love made me make it through, I owe so much to you
You were right there for me

Faith Hill kändes lämpligt // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sandy

GRATTIS! :D:) :O

2008-03-02 @ 17:02:26
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Din Halda

Tack Helda...själen ler!

2008-03-04 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0