Germany in 24 hours

Okej detta blir troligen sista inlägget innan Tyskland. Egentligen känner jag min inte speciellt bloggsugen men eftersom att jag kommer vara borta några dagar så är det väl bäst att uppdatera. Mina tänder ilar skiiiiit mycket idag, speciellt när jag äter socker. Och det är ju posetivt för då måste jag ju hålla mig ifrån allt godis (har blivit lite mycket sånt på sista tiden). Men det är ändå jobbigt för det gör så himla ont! Men jag överlever nog :V Idag hade jag tänkt plugga lite och packa tills imorgon. Har jag gjort något av det? Nej, det är klart att jag inte har. Jag har inte ens börjat packa :| Kanske borde göra det nu snart men jag känner mig så seeeeeg idag. Men det blir väl gjort det också i sinnom tid. Nej denna uppdatering får duga, även om den var väldigt onödig.

Ha ett trevligt lov alla, själv ska jag äta schwarzwaldtårta så det ryker om det!
(titta där var sötsakerna framme igen)
Adjöken fröken! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Rickard

haha, mjaa :V :D

2008-03-22 @ 17:04:53
URL: http://mugglarnisse.blogg.se
Postat av: kickan

Håller helt och hållet med :)

2008-03-22 @ 19:38:01
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: Sandy

ilar dom än?! stackars små tänder, undra va det beror på! :o om 15 timmar ses vi :* :O

2008-03-22 @ 19:52:06
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Påskkärringen clara!:D

Åh,jag hatar när tänderna ilar! Jag har inte helelr nån blogglust, vi kanske har blivit smittade av något? Vinter-blogg-sjukan? Ha det så bra in geeeeermaaaaany!:D

2008-03-24 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0