Godkväll mina muppar!

Idag har det regnat. Och då menar jag inte regnat och snöat om vart annat utan verkligen regnat! Typ som det regnar på hösten. Själv klagar jag inte faktiskt. Jag gillar regn, det är mysigt.. men kanske lite blött. Fast ärligt talat känner jag nästan för att gå ut med hunden frivilligt även fast det är Rickards tur. För det första älskar jag att promenera på kvällen (nu vet alla våldtäcksmän det) och dessutom gillar jag regn. Det är soft liksom, lite sådär kallt härligt. Oj shit nu upptäckte jag att jag ska se på tv om tio min och jag har inte gjort nån tyska! ATTANS VAD SYND! Eller inte -__-

I alla fall så fick jag mig en riktigt god subwaymacka idag :D den var efterlängtad! Kanske var det därför det gick rätt så bra på träningen. Nu fick jag plötsligt värsta behovet av nya saker i mitt rum. Gud, jag vill bara gå och handla :| vet inte vad det är med mig nu riktigt. Jag kanske borde ta och äta lite glass, eller vad tycker ni? Nä nu måste jag rusa! Eller ja, rusa kan jag lova att jag inte kommer göra, men gå iaf :V Jag vill bara innan jag drar tacka alla mina läsare för att ni orkar med mig dag ut och dag in, TACK!

Vad tycker ni?

 image108         image109

Grey's, som om jag får säga det             Eller Lost, som verkar vara
själv blivit lite sämre?                              ännu mer mystiskt än förr?

Kommentarer
Postat av: Rickard

LOOOOOOOOOOOOOST! :D

2008-03-12 @ 22:02:24
URL: http://www.mugglarnisse.blogg.se
Postat av: sandy

har du och lollo paktat om att börja svika greys? :| hon tycke att man borde rundat av det efter danny dogde :O man bara; SAY WHAT?!?! Greys blir bättre å bättre enligt mig.. ricktigt bra. men lost är inte fyskam det heller! :D och regn är superdupermysigt!
och jag tycker du borde blogga mer, inte ursäkta dig!

2008-03-12 @ 22:38:34
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: sandy

hjärtat kom inte med ---->

2008-03-12 @ 22:39:11
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Viktoria

inte fan så behöver vi "stå ut med dig" haha , vi läser ju din blogg för att den är bra, :D Jag skulle aldrig göra något som fördriver tid helt i onödan :P haha (Y)

2008-03-12 @ 23:10:12
Postat av: Anonym

Våldtäktsmän eller våldtäcksmän.

2008-03-13 @ 09:02:37
Postat av: Emma

jag tycker också att grey's börjar bli sämre, fast det är liksom "äh, nu har jag kollat på det as länge, nu måste jag ju fortsätta" dessutom har jag aldrig sett ett avsnitt av lost :O så jag håller nog fast vid grey's :D och regn... aa, det är väl som det är, väldigt blött ^^

2008-03-13 @ 09:32:02
URL: http://emmapemmis.blogg.se
Postat av: clarii

Grey´s alla gånger!:D Det är så bra! ( Mums Alex! Och Derek! Och George!) Och fast jag är bästa kompis med en lostfrälst så har jag aldrig förstått mig å det där programmet... så här låter det när jag ser det:Hallå,alltså jag fattar inte...varför gjorde dom så? Vad är det där? Men varför då? Kunde dom inte bara springa? Men ÅH!

:):D

2008-03-13 @ 16:06:29
Postat av: sunna

håller med rickard :D:D

2008-03-13 @ 19:47:21
Postat av: Sean

Jag bryr mig inte men känner igen mig i lost för jag är jävligt lost just nu annars hade jag inte hamnat här ;)

2008-03-13 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0