Jag kommer sakna min lilla kyckling

Nu har vi bara mentortid kvar sen har vi LOV! Det är skönt, men jag kan inte säga att jag är jättehyper över det. Det känns bara... ja, skönt. Men bara för att man slipper skolan slipper man ju inte plugget, tyvärr. Linn är i alla fall i biblioteket och fifflar med nånting och jag får inte komma in. Undrar vad hon har för sig? Hon är alltid så filurig Linnie-pinnie. Man verkligen ser när hon har nånting på gång :) Och om det är nån jag kommer sakna så är det Linnie-pinnie. Men vi kan ju inte vara med varann jämt! Jag menar med två så coola personer tillsammans blir vi ju lite för coola till slut. Vi måste nog vara ifrån varandra ett tag så vi inte tar över helt och hållet 8) Nu kom Sara och Klas, vilket betyder att vi har mentortid. Alltså dags för mig att stänga ner.

Och bara för att det är påsklov nu så kan
jag ju passa på att önska alla en glad påsk!

// Me myself and I


P.s. Det är Linnie på bilden, visst är hon söt? ;)

Kommentarer
Postat av: linn

jag är söt :D

2008-03-19 @ 13:43:20
URL: http://estefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0