Lite nostalgi...

Hoppade över tränignen idag, hade så jävla ont imagen o.O Men det var ganska skönt att vara hemma ikväll faktiskt...
Så eftersom att jag inte var och tränade satt jag mig på gamla datorn (alltså jag satt mig inte på gamla datorn, utan gick in på den,.. ja ni fattar) och på den här datorn har jag en massa gamla bilder från typ 07, 06 och till och med 05!!! :O Jag säger bara ÅÅÅÅÅHHHHH vad man kan längta tillbaka! :| Jag saknar framför allt sommaren 06. Jag har inte tänkt på det riktig men det var verkligen en speciell sommar. Hoppas på att sommaren 08 blir lika bra. Nu ska jag återgå till att vara lite nostalgisk. På återseende! // Me myself and I

image115
HAHAHAHA blev tvungen att lägga in den :D Egentligen är det bara höglundafolk som kan tycka att den är rolig but I don't care.
Så himla klockren :'D

Kommentarer
Postat av: sandy

HAHAHAHAHA åwh, så underbart :')
btw så älskar jag freddes mördarblick där nere i hörnet :* :O fett kinky xD aHHAA :O:*
men snöggingar iaf på bilden 8):D:*:O
(Y)jg saknar dessa tider.
och ja sommaren -06 var verkligen ... verkligen helt magisk! give me it again. eller en bättre sommar i år! :*:O

2008-03-20 @ 23:11:16
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Rickard

haha, mhaha mja :V ^^

2008-03-21 @ 16:16:59
URL: http://mugglarnisse.blogg.se
Postat av: Julia

Jag kände inte dig 06, men jag kan hålla med om att den sommaren var speciell. Lätt bästa tiden i mitt liv, än så länge :D

2008-03-23 @ 16:00:18
Postat av: emelie

HAHAHAHAAHHAAHHAHAHA PATTE ASSÅ!!! XD

2008-03-24 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0