Bara för att...

Bara för att denna bild verkligen symboliserar vänskap och sommar! Jag skulle absolut inte tacka nej till att spola tillbaka till just den tidpunkten. Den är speciell i sig.. Satt och funderade på hur små vi verkligen var när vi var vi fyra första gången. Små pluttisar som inte hade en aning om hur allt skulle se ut om några år. Jag saknar charadertiderna med drinkar då man hade hela ungdomen framför sig typ. Nu låter jag väldigt negativ, men ibland är det bara så. Som sagt, jag saknar.
                                                                                                             Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

åh vad jag tycker om er.

men jag tycker det är fantastiskt att vi fortfarande har varandra. för det har vi ju! och kommer att fortstätta ha. Jag saknar också, men jag vet att vi kommer ha så mycket underbart framför oss fortfarande... Hoppas jag iallafall!

Ni betyder så himla mycket! :V <3

2008-09-08 @ 09:23:38
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: sandy

dessutom tycker jag att vi ska göra charader och drinkar någon gång inom snaraste tidpunkten! :D

2008-09-08 @ 09:24:40
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: emma

åh, vilken mysig bild! jag tycker om er, och hoppas att jag också får vara med på upptåg i framtiden. för jag tycker vi alltid ska ha varandra!

2008-09-08 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0