En dag med lite klös i


 
Idag har jag varit på rätt så bra humör och det känns riktigt bra. Hoppas det fortsätter uppåt! Jag inledde dagen med att cykla till skolan i mina röda klackisar (ingen olycka vid övergånstället denna gång) och jag trivs riktigt bra i dom. Det trodde jag inte till en början, men dom sitter ju som handen i hansken. Fast foten i skon nu istället då. Efter skolan bar det av till mormor och morfar för middag. Skitgott som vanigt. Fick träffa Mitzi, världens sötaste kissemiss, vilket gjorde mig ännu gladere efter lite gos. Nu har jag och Rickard poppat LP-skivor med allt från söta belinda till i natt jag drömde och snart bär det av till granloholm för att hälsa på Sandy i radhuset. Spännande!

Tack och hej leverpastej!                                                                  Hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0