En givande fredag

Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag drar iväg till farmor och farfar (vilket innebär inget internet). Det är nämligen dags att stänga igen stugan, sorgligt men sant. Nu dröjer det hela vintern innan man får åka dit igen. Och det känns förjävligt! Men vad gör man...

Denna dag har varit upp och ner. I början var jag uppåt, på mitten fruktansvärt seg och i slutet näst intill hög! Två koppar te innan sista lektionen på en fredag satt nog sina spår :') Jag och linnie hade nog roligast på lektionen i alla fall. Nu är det bäst jag börjar packa annars blir det inga glada miner från pappas sida. Jag bjuder på några bilder från den givnade engelskalektionen.
                                                                                                        Hp



Kommentarer
Postat av: s

lycka till i stugan och hälsahälsahälsa från mig! :') jag saknar det stället :oväldigt söta på er lektion var ni också, det glömde du tillägga :D

2008-09-26 @ 17:20:25
Postat av: ceciliahjelm

förstår att de var en bra fredag om du var med linniepinnie! :D hihi hur är de med livet och knäna och allt? :D

2008-09-28 @ 11:47:57
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0