Fool me into believing

Idag har det varit studiedag vilket betyder att jag varit hemma och pluggat. Lite har jag fått gjort faktiskt. Bellisa kom hit och pluggade med min bror och vi tre köpte lunch på chinabox. Samhällen går det trögt med, men frammåt i alla fall. Nu på eftermiddan var jag med min kära vän Viktoria till stadshuset och träffade massa andra ungdomar och politiker för att diskutera ungdomshus och liknande här i sundsvall. Jag hoppas dom genomför allt dom pratade om för det ser riktigt bra ut. Jag och Viktoria blev dessutom intervjuade av svt :') Haha pinsamt! En trevlig eftermiddag i alla fall.

Nu blir det mera plugg, bye.                                                           
Me like!                                                                                              Hp

Kommentarer
Postat av: Viktoria

VI SKA DRIVA SUNDSVALL FRAMÅT! haha.

men alltså jag älskar din heather, sådär busiggt snygg!

2008-09-16 @ 20:44:28
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: clara

åh kommer ni vara med i tv?:D:O

2008-09-17 @ 19:10:15
Postat av: sandy

hihi,ni var ju en massa söta :D

2008-09-18 @ 09:12:12
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0