Borta bra men hemma bäst


Rickard, Lisa, Emma, jag och linnie utanför riksdagen.

Nu är man hemma efter en fartfylld, och om jag får säga det själv, lyckad resa! Min klass vann inte och det gjorde inte NV heller. Men jag är bara glad över att vi inte kom sist. Och NV vann ju dessutom priset för bästa utklädnad och det var dom verkligen värd! Första dagen vandrade vi mest runt på stan och hängde sen på skolan på kvällen. Dagen efter det var det ju tävlingar som stod på schemat. Frös som jag vet inte vad, med trevligt var det. Sen blev det fest på kvällen. Dansade så att svetten rann och att knät nästan gick ur led igen, men det var det lugnt värt. Det var riktigt kul! Sista dagen var vi på museum och jag tror många av oss nickade till lite då och då :') Trötta och nöjda lämnade vi sen stockholm för att återvända till vårt kära norrland.
                                                                                                           Hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0