Trevliga tisdag

Idag är det tisdag. Och inte vilken tisdag som helst utan bara-hundra-dagar-kvar-till-HP-premiären-tisdag. Alltså är jag på ganska bra humör idag. Dessutom har jag tagit ett bad, ätit egenlagad middag, peppat till the ark och ska senare ikväll mysa med Emma och Rickard till Fucking Åmål. Det ryktas om glass också, så det kan ju nästan inte bli bättre. Och att det är lov om ca en dag är ju bara ett plus liksom!

Så fast jag är sjuk, trött som ett as och vårvädret sviker känner jag mig ovanligt på topp. Så då tänkte jag att jag slänger upp ett klipp till er som inte är riktigt lika på topp. Sånt här höll jag och min familj på med när vi var i USA. Eller ja, det är vad emma tror i alla fall  :')

Hp

Kommentarer
Postat av: Brur

Älskar den där ;D

2009-04-10 @ 16:29:15
URL: http://patroni.blogg.se/
Postat av: Emmsi

haha, om det ändå hade varit så :') då hade ni varit min favorit-familj i hela världen! :D

2009-04-10 @ 16:45:55
URL: http://emmapemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0