Lovet lider mot sitt slut

Oj nu var det ett tag sen man uppdaterade, ursäkta! Har varit på en lite tripp till kära Husum i några dagar för er som inte visste. Skönt att komma dit och bli lite uppgödd av farmor. Riktigt kul att träffa Luleå-borna också, mycket skratt! :) Förutom det har jag hunnit med en ostkväll, barista, mys med filmx2 och lite mer. Var nyss borta på skönsmon och bastade med tha gang och snart kommer de hit till the famous södermalm och vad som händer då får vi se, det vet man aldrig.

Tänker avsluta med att hälsa till pappsen. Jag hoppas att operationen går super, tänker på dig!
Hp

Kommentarer
Postat av: Hp

famousochfamous kanske man inte kan säga... menmen, lev i din lilla bubbla du... 8) HAHA :D men iaf. nu kör vi en sån där helg där du kommenterade min blogg med mitt namn och allt :D



jaja. hejdå<333333

2009-03-07 @ 22:25:16
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: clara

hälsa patrik från oss!:D

2009-03-08 @ 14:46:05
Postat av: papps

Hälsn tebax till er Lulebor, hoppas ni har det bra.

Beträffande operationen ser det lovande ut men tufft när man inser att man har muskler för starka för sin kropp, senor slits av här å där.....

Fin bild gumsan och tack för din omtanke

2009-03-08 @ 18:54:28
Postat av: rebecca

fin bild med havet och allt bakom :)

2009-03-10 @ 00:48:19
URL: http://notlikeanyother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0