MAJ MÅNAD OCH LITE JUNI


I början av maj firade vi att Bella fyllt 19 hemma hos Erica.

Dagen efter firade vi att även Sandy fyllt 19 med en spännande skattjakt. Efter det hade vi en mysig picknick på altanen.

I mitten på maj öppnade vi äntligen upp stugan och kunde inte haft mer tur med vädret! Äntligen fick man känna på havet på riktigt.

Det blev dags för mösspåtagning och detta firades självklart med tjejerna i klassen. Galet kul kväll hemma hos Lollo!

Det närmade sig min födelsedag och det firade jag och tjejerna med att grilla hemma hos mig.

Och på födelsedagen kom en del av släkten och vi käkade smarrig smörgåstårta.

I slutet av maj var det dags för bal och alla var självklart übersnygga i sina klänningar och kostymer!

Juni kom och plötsligt var det bara en vecka kvar till studenten. Detta firades med två roliga förfester och en helrolig kväll på stads.

Och förra veckan hade vi en blåsig picknick i hamnen. Efter detta gav vi oss in mot stan för torsdagsmys med SSU.

Och i fredags klädde alla METG-treor sig fina för lärarmiddag i spegelsalen. Lyckad middag med fina tal och en galen kväll som jag sent kommer glömma. Jag säger bara: hjärta METG!

Detta var en del av min lyckade studentvår. Nu återstår endast tre dagar tills vi får springa ut ur stadshuset och skrika halsarna av oss. Och det är med blandade känslor jag tar mina steg mot vuxenlivet kan jag lova.
Hp

Kommentarer
Postat av: R

UNDERBART!<3

2010-06-12 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0