Helskön kväll

Nu har linnie-pinnie lämnat mig för kvällen. Hon åkte iväg med bussen medan jag stod kvar och fällde några tårar. Okej, så dramatiskt var det kanske inte.. Men nästan! Vi bestämde ju att vi skulle plugga tillsammans ikväll och jag önskar verkligen att jag kunde säga att vi blev klara med rapporterna men då skulle jag ju faktiskt ljuga, och sånt går ju inte för sig! Men kul har vi haft i alla fall. Hade nästan glömt hur mycket du förgyller mina dagar på skolan. Jag har så himla ont i magen och jag tror inte att det är enbart från godiset :'D Tänk, först får man reda på att man liknar Rupert Grint och sen kommer linnie-pinnie hit och får mig att skratta så jag nästan kissar på mig. Kan dagen bli bättre? Jaa, hade vi hade blivit klar med rapporterna skulle det verkligen vara ett plus, men man kan ju inte få allt..

Tack för en trevlig kväll i alla fall och om jag inte bloggar imorgon så vill jag önska ett STORT GRATTIS på födelsedagen till min kära sötrumpa linnie-pinnie som fyller 17 år imorgon. Tänk, det kan man inte tro!
HÖHÖ ;D Grattis på dig i alla fall :*

Nu funderar jag på att krypa ner i sängen. Kan ju vara bra att vara pigg imorgon då man ska på DM i Härnösand. Godnatt alla vakna människor och även ni som sover (som troligen inte läser detta). Goood niiight!

    PÅ                       // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: K

Vad söt du är.

2008-04-01 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0