Hejsanhoppsan!

Åhh den där rubriken fick mig att tänka på Karlsson på taket. Jag gillade aldrig honom riktigt. Han var alltid så himla taskig mot lillebror när han förstörde saker och tog dom hela tiden. Dessutom var han så himla konstig! Aja, dom jobbiga typerna måste väl finnas dom också antar jag. Han var ju rätt så rolig ändå... ibland.

Vet ni en sak? Jag tror jag är klar med nationalismen :| Det trodde jag aldrig om mig själv! Jag hade planerat in hela måndan för att sitta och råplugga nationalism i typ sista stund och så är jag klar, IDAG! Det är som att en sten fallit från mitt hjärta. Känns skitbra! Och det är väl till stor del tack vare min mamma, hon får mig att förstå så bra. Tack mamsen! Så nu kan jag ju fokusera på religionen imorgon istället, PERFA!

Today... eller tonight ska jag fara till pappa för att bo där i två veckor framåt. Mmm vad jag ser fram emot att gå till skolan efter härliga björneborgsgatan, INTE! Speciellt inte nu när det är typ slaks ute. Kommer det en lastbil får man ju typ springa in 50m på någons tomt för att inte bli helt nerskvätt! Men, man måste ju uppleva såna saker ibland också. Det här blev ett ganska så seriöst inlägg för att vara mig känner jag.. ändå är det inte så seriöst ^^

Något som kanske är värt att nämna innan jag drar är att min blogg fyller fem månader idag! :D Oj vad tiden går fort när man har roligt, höhö! Grattis på den iaf! :V

Nä, nu måste jag packa! Ha en fortsatt trevlig söndag, eller ja nåt i den stilen :D Tjing pling! // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Rickard

Oj grattis m.b.se :D vart ser man vart den fylle år :P ;D skämta!

Men asså vadå sten fallit från mitt hjärta. börda lyft från mina axlar eller klump försvunnit från min mage! skämta igen :D och ja tack border rickard med för att han hjälpe med både matte och nationalismus, tack tack!

2008-04-13 @ 19:50:22
URL: http://mugglarnisse.blogg.se
Postat av: emma även kallad bäst

lalala, grattis :D

2008-04-13 @ 21:02:09
Postat av: clarii

Grattis på bloggfödelsedagen!
Och karlsson är faktiskt lite creepy!:D

2008-04-14 @ 19:48:19
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: Anonym

DUKTIG heLDA1 :D du åär alltid så bra! :O

GRATTIS BLOOGGEEN

2008-04-15 @ 11:52:29
Postat av: Mammi

Always fisen ;)

2008-04-15 @ 13:18:38
URL: http://moddansgavel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0