My ruuumpaaahhh hurts!

Okeeeeeej! Nu har jag suttit på golvet med min kära vita Theodor i famnen i typ en timme snart. Har man ont i rumpan eller har man? AAAHHHH!!!! Jag vet inte hur jag ska sitta, det gör så himla ont i rumpestumpen hur jag än sitter. Har typ världens hål fram till lunch och då var det ju tänkt att jag skulle göra lite matte... men ja, det sket sig helt enkelt och nu sitter jag här istället. Får göra matten medans jag väntar på mammi efter skolan. Då ska jag till mormor och morfar och käka middag. Mmm, me like. Älskaaaaar mormors mat! Sen bär det iväg till sportis för bigmeating med handbollen. Får vi se vad som händer och sker med allt. Anteckningsblock skulle man visst ha med sig också. Ska vi ha nån slags teori eller? Aja, det får tiden utvisa. MOHAHAHAHAH! Okej jag vet inte vart det där kom ifrån, tyckte bara att det passade in med ett hatiskt skratt. Nu ska jag väl göra något annat onödigt (vilket betyder, INTE matte).

Adjöken fröken // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Clarii

Vem är Theodor om jag får fråga?:D Datorn?;P

2008-04-09 @ 15:40:14
Postat av: sandy

YAYAYAYYAYA :D iloved the MOHAHAAHHAHAHA :D
plus att jag kom på att ajg inte har döpt min mobil :|tänkte jag säga, men inte min gamla lila jag har nu :| men jag menade mer datorn :O VAD SKA JAG DÖPA DEN TILL?!?!?!:|:O

2008-04-09 @ 17:42:14
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0