Back in Swedeeeeeen!

Hej alla! Nu är jag tillbaka hel och ren i Sundsvall. Jag orkar inte berätta speciellt grundligt vad vi gjort. Vi har bara varit lite smått kulturella, roat oss och ätit på tok för mycket mat! Ja, ungefär så har vår resa varit. Skönt att vara hemma i alla fall, även om man välkomnas av ca tusen skolböcker.. YAAAAAY! Men aja, livet leker! Eller? Hmm.......

Just det, jag gjorde ju ett kändistest förut!
Vart mest lik Angelina Jolie och Ali Landry. Den sistnämda har jag ingen aning om vem det är men Angelina ser ju inte helt fel ut :D Och titta sista bilden!!! Jag dog! :'D Något glad man blev då eller, HÖHÖ stolt! Jag visste väl att vi var släkt på ett eller annat vis (a) Detta förgyllde min dag. TACK MENINGSLÖSA KÄNDISTEST! // Me myself and I

image117

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅH, RUP :D länka, me wantie :D

2008-03-28 @ 18:37:35
Postat av: clarii

Vad coolt! Vad är sidan? ViLL OCKSÅ GÖRA!:D

2008-03-29 @ 12:03:33
URL: http://clarii.blogg.se
Postat av: K

Du är tyvärr INTE lik Angelina. Du ser mer ut Rupert.

2008-04-01 @ 14:38:38
Postat av: sandy

Jag ser hellre ut som rupert än angelina:D

2008-04-07 @ 22:22:22
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0