Bad update again

Var ett tag sen jag bloggade nu, går ju i vågor det där liksom. Men nu är jag tillbaka mer pappad än nånsin! NÄSTAN I ALLA FALL. Men imorgon drar jag ju på läger så då får ni leva utan mig ett tag till. Men jag tror ärligt talat ingen lider av det! Blev en lugn kväll i alla fall, ska ju upp tidigt. Men det är ganska soft, har tittat på så ska det låta med
mamsen ^^

Och jo, just det! Jag har funderat.. Jag kanske ska ta och börja med dagens bild. Eller är det astöntigt? Fast egentligen bryr jag mig inte för det är ju min blog, haha! Nä men jag ska nog köra på det, ett tag. Lär ju glömma varje dag men aja.
Detta får iaf bli min förtsa DAGENS BILD:

image183
Tycker det är en mycket fin bild på mina sötingar! Speciellt Rup, puh!
Kanska ska man läsa lite HP... Eller sova? Mjaaa jag får se.

// M m I

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad fina dom var :O och är :D och ja, du förstår ;)

2008-05-16 @ 22:36:19
Postat av: SANDY

JAG FICK HJÄRTATTACK, hur får dom vara.. :'( åh, jag är typ tårögd.. om något är töntigt så äre fan det.. och jag i allmänhet.
och jag lider av det, för jag saknar dig REDAN, och nu får jag inte träffa dig på ännu längre :((

2008-05-16 @ 23:26:23
Postat av: Clarii

Ja himmel och pannkaka, vad söt han var där!:O Daniel hade ett ganska fånigt smajl, men han såg...trevlig ut iallafall:D

2008-05-17 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0