December boys

image184
Detta får bli dagens bild. Jag bestämde mig för att se "December boys" ikväll. Visste ju att Daniel Radcliffe spelar i den så det var väl mest därför jag ville se den. Den var fasktiskt bra. Men precis som med "Ballet shoes" så känns det svårt att se Harry Potter-gänget i andra filmer. Jag måste säga att både Emma och Daniel gör ett väldigt bra jobb i deras filmer på sidan av Harry Potter-filmerna, men på nåt sätt kommer dom alltid vara Harry och Hermione för mig. Tyvärr får jag väl säga. Men filmen är sevärd, absolut. Och Daniel är lika snygg och charmig som vanligt! :)

Kommentarer
Postat av: linn

När en skådespelare har spelat i flera likadana filmer, (som han gjort i alla harry potter filmer) går det inte lika bra att se andra filmer den skådespelaren är med i ;p jag kan iaf inte koppla på samma sätt ;D

2008-05-21 @ 14:21:59
URL: http://estefors.webblogg.se
Postat av: clarii

Jag vill se den!:D

2008-05-27 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0