Helgen..

Tänkte att jag skulle ta och berätta om helgen. I fredags så träffade jag då mina kära klasskamrater Milla, Bella och linnie :D Jag och linnie blev utskjutsade till milla och senare kom bellis på moppen. Vi grillade korv och sen såg vi lite på tv. Efter det gick vi ut i det varma vädret för att spela kubb. Det gick bra för mig och linnie till en början, men andra omgången gick det bättre för milla och bella :D Sen åt vi en massa glass med chokladsås, det var mums! Efter det bestämde vi oss för att åka lite moppe. Så på med hjälmarna och iväg! Jag fick åka med bella, hon är lite småfarlig hon, HAHA :D Men det var fett kul, har verkligen saknat att åka moppe! När vi kom tillbaka spelade vi buzz en stund och sen for jag, linnie och bella hem. Jag fick skjuts av stenis, det var väldigt snällt! :) Och jo just det, tack bellis för att du hittade mitt örhänge!<33  En sten föll liksom från hjärtat när du hittade det :D

BILDER:


Sen på lördagen var det firning av Sandy! :D Vi kalasade marängsviss och sen biteline-pizza. Mycket onyttigt = mycket gott :D Sen spelades det lite fotboll med småungarna fast jag rörde väl inte speciellt mycket i bollen (missade den mest). Men det var kul ändå :D Lite senare på kvällen drog vi ner till lollo och därefter till skönsmon. Satt säkert där i flera timmar men det var mysigt ^^ Sen när klockan slagit 00.00 och sandy blivit 17 (hon fyller år idag) och vi sjungit för henne vandrade vi hem i mörkret. Det var en väldigt trevlig dag iaf, med MYCKET bra väder! Bilder kommer nog ganska så snart på helda@bilddagboken så då får ni gå in och kika där :V

Detta var allt för mig! // M m I (även kallad flugan)

Kommentarer
Postat av: Sandy

fluuugan

2008-05-12 @ 17:06:48
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0