Jag vill vara som Lolliga Luna

Nu har jag suttit på skolan i över en timme och inte gjort ett dugg! Väntar bara på att tyskan ska börja. Det är ganska så drygt, och jag börjar få ont i rumpan. Senare idag ska jag till farbror doktorn för att kolla knäet. Jag hoppas att det inte är så jättealvarligt för jag börjar seriöst få krupp! Jag hatar att vara beroende av andra människor jämt. Dessutom vill jag verkligen träna. Det var längesen jag var så peppad för träning nu alltså. Men det kanske inte är så konstigt att jag är det nu när jag inte kan träna, så är det väl jämt. Jag ska fan ge ALLT för att bli bra. Vill åtminstone kunna gå normalt snart..
Nej nu ska jag vandra bort mot NV för lite tyska och sen vidare till doktorn.. Önska mig lycka till! :|
// Me myself and I

Kommentarer
Postat av: SAndy

Jag vill också vara som Luna. och DU SKA bli bra i knät snart! :V Det känner jag på mig<3

2008-05-29 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0