MEN HEJ FINA SOMMARVÄDER!

Varmt varmt varmt = Skööööööönt! Älskar vädret, det får mig att må superbra! :D Jag sitter ute i vårt uterum och bloggar, så himla skönt. Det är verkligen jättevarmt för att vara maj ju.

Idag hade jag sovmorgon, började tolv. Gissa när jag var på skolan, halv nio! Blev tvungen att gå dit för att skriva på min artikel. Har ju inte ne.se hemma och jag behövde fakta därifrån. Men det var ändå skönt att vara uppe tidigt :V Ganska sega lektioner sen eftersom vi bara gick igenom articklarna..

Nu sitter jag här och funderar om jag ska läsa lite HP. Ska ju ändå ha läst klart en engelsk bok nästa vecka så då skadar det ju inte att läsa. Då kan jag ju säga att jag pluggat :D Men just nu camar jag med Sandy och det är mycket roligare ^^ Vi vill ta studenten, och flytta! NU NU NU! Till Göteborg, det vore nice :V HAHAHA Lillstrumpan och Texas våldsgästade min cam :'D

Såhääääär kul har vi :D
Jag ser ut som en apa men
annars så! x)


Och här har ni en uppochner vänd
Sandy :D Mahaha guud vad roligt
man kan ha! Intressant? Jag vet ;D


// Me myself and I
(Höll på att glömma! GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!<33)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi SKA flytta till Göteborg, okeyyy?!

2008-05-08 @ 21:14:40
Postat av: Bruder

HAHA, det var kul ^^ fast tanten på ST's framsida var snyggast, tyckte sandy mä tror jag :D

2008-05-08 @ 22:38:55
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA jag ser förövrigt ut som en KINEEEEES på nedersta bilden när jag är uppåner :D Ohchch du och rickard var lika varandra på nedersta bilden :D och, AHAHAH tanteeeeen

2008-05-09 @ 17:01:24
Postat av: ceciliahjelm

plugga på bara :D
man behöver lite stöd när man pluggar, de är inte alltid kul, men oftast :D

2008-05-09 @ 18:19:49
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se
Postat av: viktoria

GRATTIS SUSANNE :D

2008-05-11 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0