Söndag

Wohooo, jag borde få pris för mina underbara rubriker! Nu är jag i alla fall tillbaka efter en massa tränande. Har ont i nästan varenda muskel! Men det är skönt, då märks det ju att det ger något åtminstone. Kanske kan jag tigga lite masage av någon ;) Lägret har i alla fall varit roligt, men jobbigt under vissa tillfällen såklart. Men som sagt, träningsvärk är skönt :V Kom hem runt halv fem idag och känner mig ganska så seg just för tillfället. Blir en ganska så lugn söndag kan jag lova..

DAGENS BILD
image185
En av mina favoritskådisar, Jennifer Garner. Tycker att hon verkar vara en sån himla härlig person som har väldigt lätt att skratta åt sig själv, älskar såna personer! Gillar henne absolut bäst när hon spelar Sidney Bristow i Alias.
                                                                                  // Me myself and I

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag kan masera dig :) Kickan är ju bra, eller hur ?

2008-05-18 @ 21:39:39
URL: http://kinko.blogg.se
Postat av: Anonym

ALIAS ftw! :D :D :D

2008-05-19 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0