Spaghetti legs

Jag har kommit på att när jag inte har tid att blogga så lägger jag alltid in ett klipp. Men det är ju skoj det också :V Dagen har i alla fall varit bra, har sprungit TVÅ gånger! Första gången 2km, andra gången 4,2km. Gissa om mina ben är spagetti nu! :| Men det är skönt att vara tillbaka på träningen igen, dessutom slog jag min tid på idrotten också. Lite tack vare bella, TACK BELLIS :D Sen såg jag linnie i spåret på träningen också, hon bara svischade förbi! Så snabbt gick det :D Snart hinner inte ens jag med! Nu blev det ett ganska långt inlägg ändå. Här kommer klippet i alla fall, "No air" med Jordin Sparks ft Chris Brown. Gillar den grymt mycket just nu!

Nej nu ska jag göra tyska, GODBAJS! // Me myself and I


Kommentarer
Postat av: isabelle

du får bli min springkompis pepparN:D vad duktig du är som har sprungit så mycket idag hetinggeting ;)

2008-05-05 @ 22:19:56
URL: http://beeellls.blogg.se
Postat av: Clara

Åh min kompis milla älskar den här låten! Haha fast jag tycker att chris brown är en liten fjant!:D

2008-05-07 @ 17:57:34
Postat av: Dirrrty Mäckish aka Macke Mäight

Hojt!

Eftersom låten är riktigt najs, så kolla länken... :Þ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0