Stugan och lite sista

Hej mina vänner! Är nu tillbaka i cybervärlden efter att ha spenderat en långhelg hos farmor och farfar. Öppnade upp stugan, städade, fixade. Ja, allt som behöver göras där. Sen sov jag, lillstrumpan och pappsen över i stugan. Blev kolsvart på kvällen och då passade vi på att ropa ut lite allt möjligt i tomma intet bara för att höra på ekot som kom tillbaka. Haha vilken jävla humor, det var fett kul! :') Var ute på en båttur också, det var mys. Sen på lördagen åkte vi in till Husum och spenderade resten av tiden i farmor och farfars hus. Är alltid så skönt att komma dit och få slappa lite. Farmor fyllde år också, grattis till henne i efterskott! Sen idag, söndag, begav vi oss hem till Sundsvall och nu är det väl tänkt att jag ska plugga lite. Får se hur det bli med det...

Sista april blev i alla fall en lyckad kväll, över förväntan! Vi var hos oss och grillade och hade det trevlig. Sen drog vi vidare till södermalm och där var det ganska så dött så vi drog till norra. Men när vi väl var framme så hade det blivit ganska så dött där också så då vandrade vi hemmåt. Satt uppe ett tag och pratade men jag var astrött så jag gick och la mig, först som vanligt ^^ Men det blev i alla fall en trevlig kväll! Fast vi skulle ha stannat hos oss, det var roligast där :V Och jo, kickan joinade oss på natten också! Det får ju inte glömmas :o Slänger in lite bilder från kvällen, adjöken! // Me myself and I


Kommentarer
Postat av: sandy

Jätte trevligt! :'D TACK FÖR SISTA

2008-05-04 @ 18:34:45
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Claraaa

Åh,jag vill också till husum och kvarngrund!:D

2008-05-04 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0