And we’re all gettin’ hosed tonight

Är det bara jag som tycker att Lady Gaga är fett cool? Jag skulle kunna spela "Just dance" hundra gånger om utan att ledsna. Vissa verkar tycka att hon är töntig som hon dansar och håller på i videon men jag tycker hon är asball! Hon är inte som alla typiska RNB-artister som bara står och vickar på rumpan och visar uringningen typ x) Dessutom har hon ju världens coolaste namn, Stefania Gebriella Germanotta. Hon verkar ju störtskön.

Hemma från träningen nu i alla fall. Jag har ju mitt egna träningspass som jag gör på sidan av. Känns skönt att bara vara i hallen åtminstone, men jävligt jobbigt mentalt på samma sätt. Vill bara ut på planen. Men det är ju därför jag rehabar så, kepp on fighting i guess. Nu tror jag att jag ska ta mig en kopp te och läsa lite psykologi. Imorgon blir det fikamys med Sandy, very nice.
Hp

Kommentarer
Postat av: th

du kommer snart vara tillbaka! :V med din styrka så dröjer det inte länge. Och fett nice med fikamys<3<3

2008-10-06 @ 22:06:11
Postat av: Bruuder

Soon you will be back! pråmiz datt <3 :)

2008-10-06 @ 23:00:22
Postat av: viktoria

Men lilla vän. Med den viljan du har och hur mycket du faktiskt ger för ditt knä, kommer du snart att vara på planen igen. Du vet att denna säsong är bara en prövning du har ett helt år på dig att återhämta dig, sedan är du med i leken igen :) Don't worry .<3

2008-10-07 @ 15:40:59
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: th

svaris: jaa, väldigt välkommen tilbaka :D fasten han har sin hick igen :O men vi avvaktar en vecka :V:V:

2008-10-07 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0