Kylskåpspoesi

grattis
tänker njuter
läser speciell poesi
moderna och omoderna ord
ramla full under cirkusregn
sur tjej med läskig plasthand
varför en upprymd mun av honung?

kanske trevlig tryckare på nyår med berusad anette

Kylskåpspoesi är ganska roligt, och spännande. Speciellt när små meningar skapats av en person som man inte vet vem det är. Då får man försöka lista ut på egen hand vad personen menar och vem det är som kan ha skrivit den. Den lilla och annorlunda dikten här ovanför har jag och min vän skrivit för säkert två år sen, och den sitter kvar än. Lite halvtrasig. Jag vill inte ta bort den, den är som ett litet minne för sig.

Hp

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja men jag menar, hur bra är det inte ?:)

Vi är riktiga poeter, gud vad mycket minnen :')

2008-10-06 @ 20:29:48
URL: http://v

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0