Lite drippdropp


Seg dag idag, hade typ inga lektioner. Skulle ju göra psykologiprovet halv nio så jag klev upp bra mycket tidigare än vad jag brukar i vanliga fall och tror ni läraren är där? Han är tydligen sjukskriven två veckor framåt. Jag som verkligen ville få det här provet bortgjort, hatar att skjuta fram saker. Dessutom tror jag att mina vantar ligger nånstans på en asfalterad trottoar och fryser. Käkade hos mormor på eftermiddan och nu har jag gjort mest ingenting. Riktigt skönt. Nu tror jag närmare bestämt att jag ska titta på Pocahontas. Vad vore livet utan disney?
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

åh, jätte fina bilder! :)

och svar: JaaaaA! dom är helt fantastiska :o jag längtar ihjäl mig på filmen :|

2008-10-09 @ 20:13:43
Postat av: kickan

Men helda vilka snygga bilder!!!!!!!!! <333

2008-10-10 @ 15:48:43
URL: http://kinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0