Nu är det nära


I want you in NY baby!
Det här kan bli sista inlägget för denna vecka, beror på om det finns internet på hotellet (vilket det troligen inte finns). Nu är det verkligen dags, nu åker vi. En natt på arlanda och imorgon klockan åtta bär det av till NY! Jag är jäkligt pepp men har nog lite resfeber tror jag :') Känns som att jag glömt massa saker och just därför är det ganska skönt att sitta på tåget nu, för då vet jag att det inte spelar någon roll om jag gjort det. Jag kan ju ändå inte åka tillbaka och hämta nåt. HAHA pappa trodde tågföraren sa "ni är jäkligt välkomna" :'D Han sa hjärtligt.

Jaja, nu ska jag faktiskt plugga. Åh vad jag ser fram emot allt som väntar i skolan när jag kommer hem :') Mmm jag njuter! Ha ett riktigt trevligt lov för er som har det och så hörs vi om en vecka då förmodligen.
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

åh, hejdå käraste th. du är världsbäst :D

2008-10-27 @ 20:04:41
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0