Sunny day

Satt och kollade lite på turkietbilderna och plötsligt slog det mig att det är snart ett år sen vi var där. Tiden verkligen bara rinner iväg. Nu vill jag verkligen utomlands igen, och det ska jag ju också. Men ska jag vara ärlig så är jag jävligt sugen på sol. Man ska dra iväg på en resa till New york och plötsligt vill man åka på solsemester, passande x) Men the big apple duger ju jäkligt bra det med. Eller duger bra, det är super! Börjar längta som jag vet inte vad nu. Sönt att bara komma bort ett tag.


Nu måste jag verkligen ta tag i historian. Usch, hatar krångliga historiauppgifter. Men sitter jag här bli ju definitint inget gjort, så tjing pling!
Hp

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: Jo nu på lördag, men jag menar nästa ;)

2008-10-08 @ 19:09:00
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Sv: ÖÖÖM INGEN ANING :O

2008-10-08 @ 19:35:46
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: Clara

ÅH HELENA jag är såååå avundsjuk på dig.... ta med mig!

Men du måste se till att hålla dig undan terrorister om du ser några. Jag och mina kompisar såg en video om när world trade center föll, det var jättehemskt!! Så ta det lilla lugna när du vimsar runt i NY!:D:D

2008-10-08 @ 20:49:56
Postat av: th

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :D jag vill också åka utomlands! :o både till värme och sol/bad och storstadsliv som london eller NY:D jag äer avisavisavis på er mina käraste vänener :D <3

2008-10-08 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0