En väldigt seg torsdag

En trött tjej som skriver nu kan jag meddela. Tre timmars sömn blev det inatt, och det var ändå mer än vad vissa andra sov. (Linnie dygnade som hon lovat). Precis som jag skrev i tidigare inlägg pallade jag inte att vara vaken hela natten och gick och la mig kvart i fyra. Blev sen väckt halv sju för frukost. Yeeeeeey! HEHE. Somnade på engelskalektionen, somnade när jag kom hem, och nu är jag allmänt seg och borta. Känns som att den här dagen är samma dag som igår. Helt yrt.

I vilket fall så satt jag och redigerade lite bilder ungefär tre på natten när jag inte hade något annat för mig :') Dom här två bilderna tycker jag verkligen om på min fina vän. Fotade dom i slutet av nian. Det vekligen lyser om henne. Jättefint!

Nu ska jag se på 8 mile och sen finaly sova!
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

åh, underbara bilder. <3

2008-10-23 @ 22:20:29
Postat av: sandy

åh, underbara bilder.

2008-10-23 @ 22:21:02
Postat av: kickan

Men helda !! TACK :) du är söt du <33

2008-10-26 @ 21:07:00
URL: http://kinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0