Bad update?


Idag fick jag klagomål från två av mina kära klasskamrater att jag borde uppdatera bloggen lite oftare. Jag tycker jag uppdatrerar rätt bra, eller? Jag skyllde på att jag har ett liv x) Jag tror linnie tog den kommentaren ganska hårt, hon överlever knappast detta. Men när det är plugg och träning hela tiden har man ju knappt tid till att blogga. Men jag ska försöka bättra mig, lovar!

Idag smockade jag i mig en kladdkaka på citycafé, och jösses vad god den var! Den satt fint kan jag lova. Kvällen har jag ägnat åt lite övningskörning plus plugg, plugg och lite plugg. Jag vet, mitt liv är så intressant... Nu ska jag gå och göra något annat!

Hp

Kommentarer
Postat av: th

Ja, jag håller med dom :D uppdateringar dygnet runt, tack! :D <3

2008-10-07 @ 22:21:43
Postat av: tiho

Sv: okej, dagligt uppdatering av båda? den som inte kommentera under en dag, är skyldig den andra en sub-kaka? deal? :D:D

2008-10-07 @ 22:40:48
Postat av: tähå

bloggar menar jag såklart! :V

2008-10-07 @ 22:41:58
Postat av: Jag kommer inte på th på mer variant. :o

Sv; Ja, absolut. Det låter som en klockren idé:D värsta team, eller ja :') men perfekt. Och har man inte datortillgång någondag så ska man medela om det:D och support med kommentarer är ett måste:D<3

2008-10-07 @ 23:10:02
Postat av: Viktoria

Sv: haha, tack för tipset :P typ alla har sagt det ;) Intervjun gick kalas! :)



P.s Du borde uppdatera oftare :P

2008-10-08 @ 18:03:54
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha :D ja, du måste blogga mer HP :D

2008-10-08 @ 18:14:53
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0