You Can't Steal My Love

Tjuvlyssnat
Buss 471 mot Slussen
Två platinablonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.
Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?
Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte… Jag kanske måste ta en bloggpaus.

Vad skulle man göra utan tjuvlyssnat? Den sidan kan ju verkligen förgylla ens dag. På tala om bloggpaus (oroa er inte, jag ska inte lägga ner) så har jag funderat lite. Ibland bloggar jag bara för att jag känner att jag måste, för att hålla kvar mina få läsare. Eller ja få, det beror ju på vad man jämför med. Men självkart bloggar jag ju för att få fler läsare. Skulle jag blogga för att skriva av mig eller berätta saker som jag måste få ur mig skulle jag definitivt ha en annan, anonym blogg. Jag vill inte lämna ut hela mig själv i den här bloggen. Det jag i vilket fall vill ha sagt är att jag tänker sluta skriva inlägg som jag egentligen inte känner för att skriva. Jag tänker blogga när jag har lust för det och inte för att jag känner mig tvingad. Och om det nu skulle bli lite glesare här i bloggen så snälla, lämna mig inte. Jag finns alltid kvar :)

Det var bara det jag ville ha sagt. Och just det, klicka här, det är definitivt värt det.
Hp

Kommentarer
Postat av: sandy

subway kaka?! :|

2008-10-25 @ 20:04:12
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0