Pluggtorsdag

En liten paus från pluggandet tycker jag sitter på sin plats. Här en fin torsdag sitter jag och skriver historiarapport, precis det jag vill göra just nu. Men jag försöker i alla fall. Dock är man lite trött efter träningen på ego med kickan imorse. Blev ett tufft pass, men det är ju alltid lika skönt efteråt.

Imorse när jag vaknade hade jag den där känslan av meningslöshet. Allt kändes bara så himla meningslöst. Men sen gick jag och tränade och när jag kom hem tog jag en dusch och fräschade till mig lite och plötligt började positivitet svärma över mig. Älskar den känslan! Så nu är jag på ganska bra humör trots att det känns som att lovet redan är slut och plugget skriker hejdlöst på en.

Slänger jag upp tre bilder från veckan. En från det långa HP-maratonet för en vecka sen. Jag hoppas att Sandy har det trevligt i London nu! Den andra visar jag bara för att det är så himla kul att se peter och pontus spela tillsammans :') Det är från kvällen då Sara fyllde 18. Och den andra bilden slänger jag upp bara för att jag verkligen uppskattar asfalt och converse. Bort med snön!




Stolt över min update måste jag säga. Nu blir det plugg igen, ha en trevlig torsdag!
Hp

Kommentarer
Postat av: isabelle

wie :D du uppdaterade :D hoppas att det går bra med pluggandet gumman, själv har jag har gett upp för dagen (a)

2009-04-16 @ 16:55:23
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: isabelle

naw, göllönge ;D haha! klart vi har, vi är bäst! :)

2009-04-16 @ 17:57:02
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: th<3

Jaaa, jag lever och frodas här i England! :D Har träffat kändisar ju, hur man inte må bra då?! 8) Haha, skoja! Men nä, det är super. Men jag saknar dig, gosigos :') Imorgon ska vi på en stor shoppingtur eftersom det inte blivit av riktigt än. Bara varit på Primark och H&M ännu :D Imorgon blire Topshop, beyond retro m.m :D OM DU VILLE VETA :D Jag kände bara för att skriva av mig lite :D:D<333

2009-04-16 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0