GBG + SKÅNE PHOTOSTREAM

Jag har ju som sagt varit i Sveriges södra delar och roat mig i en dryg vecka. En väldigt lyckad vistelse blev det och U2 var verkligen helt sjukt bra. Går inte riktigt beskriva hur stort det var. Under "One" rös jag i hela kroppen! Bono bad alla tända sina mobiler och i princip hela Ullevi gör det. Bland det häftigaste jag varit med om! Ljudet är kasst dock.


Dagen efter konserten plockade vi upp Peter på tågstationen och drog sen på Liseberg. Kul! Sen på kvällen  bar det vidare mot Ängelholm där vi skulle bo i några dagar. Där har vi mest åkt runt med våran lilla minibuss och besökt olika platser. En tur till Danmark blev det ju också för att se när Icebreakers spelade i Köpenhamn. Sjukt kul när vi fick träffa spelarna i omklädningsrummet efteråt. Hade svårt att fatta vart jag verkligen var :') Ett strandbesök blev också av i Ängelholm och jag har faktiskt, otoligt nog, lyckats blivit lite brun! En lyckad resa i vilket fall. Skrattfylld må jag säga.


Första kvällen i GBG


Konserten. Sjukt mycket folk!

Huset vi lånade i Ängelholm

Nyckelpigeinvasion i Mölle

Det fina vädret började krypa fram och då ska det ju självklart grillas!

Köpenhamn

Redo för hockey!

Jag hittade en ny kompis, hehe

Lunch på Café utsikten

Stranden. Till och med Peter badade ;)

Sista kvällen. Galet mycket skratt.
Hp

Kommentarer
Postat av: Päter

GALET MYCKET SKRATT!!

2009-08-10 @ 20:33:08
Postat av: Bror

Sjukt kul! :D

2009-08-10 @ 23:43:25
Postat av: viktoria ala greca!

haha, jaa sa himla typsikt. men du verkar ha haft det sjukt bra? :D saknar dig som fan, blev det utlandsresa eller hur gor ni ? SAKNAR DIG, JAG HAR DE SKITBRA!<3 Varma halsningar fran Chania.

2009-08-15 @ 13:29:53
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0