Mikael Elias Teoretiska Gymnasium


Jag saknar min skola, min klass och mina lärare. Studenten var så grymt underbar och jag skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva den tiden igen. Få känna av studentyran och veta att man forfarande går i gymnasiet. Jag kommer bära med mig så många härliga minnen från dessa tre år och jag kan säga att jag är en stolt METG:are. METG, SP3, Linn Estefors och resten av mitt tjejgäng har inte kunnat passa mig bättre. Gymnasietiden har helt enkelt varit obeskrivligt bra. Tack alla fina, och stolta, METG:are för en otrolig tid tillsammans!
Hp

Kommentarer
Postat av: emmsi

(y)

2010-06-29 @ 00:23:05
Postat av: R

METG, TJALALALALA! :D

2010-06-29 @ 01:48:55
Postat av: linniepie

Jävla skit, o så grinar man igen då

2010-06-29 @ 22:38:09
Postat av: bellis

jaså? :o niice :D tack vännen <3

2010-07-08 @ 09:36:34
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0